نقد
کار افشین علی اصفهانی ==>>در تاریخ ۱۹/۱۱/ ۱۳۸۹
"نقد کلی از دیدگاه استاد حسین شهبازی"
بار استاتیکی کار و پتانسیل حاکم بر میزانسن در صحنه بسیار قابل قبول بود.امٌا شباهت های اپیزودها باعث شده بود که کنش کار به دلیل پانتومیم بودنش کاهش پیدا کند.
با اینکه ایدهَ کار جدید نبود امٌا خلاقیت در آن دیده می شد.
از کارگردان کار انتظار میرفت به طور مساوی از تمام صحنه استفاده کند.امٌا گویی نصف صحنه برای بازیگران بود و نصفی دیگر برای راوی.که این خود باعث می شود پرش چشمی مخاطب باعث حواس پرتی او شود و نکتهَ آخر قاب زیبای آخر کار بود که گاه تسلٌط افشین که اینکار افشین علی اصفهانی بر آموزش های تئاتری اوست.
"نقد جزیی هر بازیگر در کار از دیدگاه استاد حسین شهبازی"

پیمان عرفانیان:بارها به شما دوست عزیز گفته ام که تیپی که در کارها میگیرید در تمام کارهات تکراریست وسعی کن تیپ جدیدی را امتحان کنی از آنجا که خود تو در بیرون از صحنه همین شخص هستی باید بگویم که شخصیت پردازی نکردی امٌا این تیپ تو کاملتر و پخته تر از تیپ های دیگر شما بود.
شهرام معصومی:باید گفت تسلط تو در فیریز شدن و بازی در میم شایسته است امٌا نکتهُ مهٌم بازی تو در بیان است که بسیار ضعف دارد و چون اینکار میم بود مخاطب به همان ضعف تو که بیان است پی نبرد و کاری شایسته خلق شد.
مهرداد احمدی:باید بگویم که مهرداد مرا غافل گیر کرد و فکر میکنم دلیل آن جدی گرفتن این کارش بود.امیدوارم تمام کارهایت را جدی بگیری و امٌا نکته در این است که نباید در تئاتر میم خود را در صحنه مخفی کنی.زمانیکه خود را به زمین انداختی و موقعی که بر زمین فریز شدی این نقیصه در تو به چشم می آمد.
سعید غفاری:بهترین بازیگر اینکار سعید غفاری بود و امٌا نقدی که به این موجود عجیب وارد است این است که یک روز کاملاُحرفه ای بازی میکنی و یک روز هم کاملاُ آماتور هستی بیشتر سعی کن نقش های جدی را تجربه کنی تا بازی تو شکل بگیرد و از این قالب که نقش های تو ترکیبی از سعید و نقشی که به تو داده شده است خارج شوی
نیلوفر ترابی:به طور کلی باید توجه کنی که در پانتومیم حرکت بازیگر آهسته تر است و باید با حرکت شخصیت مقابلت از نظر سرعت هماهنگ باشی که این نکته را رعایت نمیکردی نکته را رعایت نمی کردی نکته مهٌم بازی تئاتری تو روی صحنه بود که هیچگاه میمیک خود را مخفی نمیکردی و تسلط تو روی نقش ات که شایسته تقدیر است.
افشین علی اصفهانی:سعی کن خلاقیت بیشتری در کارهایت وارد بکنی و این را بدان که احترام از سوی مخاطب دادنی است نه گرفتنی در نتیجه بلند کردن مخاطب برای تشویق کار صحیحی نیست و اگر در اروپا بودی به تو گوجه فرنگی پرت میکردند ولی چون در ایران گوجه فرنگی به دلیل یارانه ها گران شده این کارو باهات نمیکنن.
هرگز این امر را در کارهای حرفه ایت تجربه نکن چون اگر یک جبه مخالف در مخاطبان باشند و بلند نشوند ارزش کار تو بسیار پایین می آید.
خانم ایکس:با اینکه نقش تو کوتاه بود فقط سعی کرده بودی که آنرا اجرا کنی پس فرق تو با کسی که کانون تئاتر نمی آید چیست؟سعی کن از خلاقیتت بیشتر استفاده کنی حتی اگر نقشت یک ثانیه باشد.
این وبلاگ راه اندازی شد برای کسانی که علاقه به تئاتر و بازیگری و نویسندگی دارن ولی نمی دونن که از کجا و به چه کلاسهایی برن یا امکان رفتمن به کلاسها رو ندارن بتونن اطلاعات کمی از این وبلاگ به دست بیارن واگر کسی از مطلبی خوشش اومد در مورد اون نظر بده مرسی از بازدیدتون راستی این وبلاگ هردو روز یک بار ساعت 12شب به روز خواهدشد